Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.
Panuje przekonanie, że SMS marketing zarezerwowany jest przede wszystkim dla B2C. Tymczasem sprawdza się również w przypadku B2B. To doskonałe narzędzie przeznaczone do generowania leadów. Mimo, iż przez wielu postrzegane jest jako przeżytek, w dalszym ciągu poprawia wyniki współczesnych przedsiębiorstw.
Biznes przeniósł się już na stałe do sieci internetowej. E-sprzedaż odbywa się dzięki coraz to nowszym kanałom sprzedaży. Aktualnie nie ogranicza się wyłącznie do wyspecjalizowanych sklepów internetowych i stron WWW. Obejmuje również inne kanały, które? O tym poniżej.
Blogowanie może wpłynąć pozytywnie na generowanie leadów. Dla potencjalnych klientów blog będzie źródłem wiedzy i inspiracji, a dla Ciebie sposobem na pozyskiwanie leadów. Jak tego dokonać? W artykule przedstawiamy najważniejsze informacje na temat wykorzystywania blogów firmowych w lead generation.
Generowanie leadów nie jest prostym zadaniem. Coś o tym wiesz. Niby działasz, ale efekty nie są wystarczająco zadowalające. Pozyskujesz leady, ale nie podejmują decyzji zakupowych. Myślisz o tym, co robisz źle. Co możesz zmienić. W czym może tkwić problem? Podpowiadamy. Chodzi o lead nurturing.
Blogi internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Stanowią specyficzny rodzaj platformy komunikowania się. To idealne rozwiązanie zarówno dla firmy, jak i sklepu internetowego, a także dla osoby indywidualnej. Lista zalet blogowania jest wyjątkowo długa. Jeśli jeszcze nie masz swojego bloga, a chcesz odnieść zawodowy sukces, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem.
Prezesi największych firm świata są prezentowani jako prokrastynatorzy. W tym artykule znajdziesz odpowiedź jak przejść z prokrascynacji do produktywności.
Cold calling nie jest wbrew pozorom przestarzałą metodą generowania leadów. W dalszym ciągu jest to skuteczny sposób zwiększania sprzedaży. Aby jednak przynosił spodziewane rezultaty, konieczne jest stosowanie się do kilku cennych rad. Poniżej przedstawiamy 6 istotnych wskazówek, które warto uwzględnić podczas wykonywania telefonów. Zastosuj je, a zwiększysz swoją sprzedaż w sektorze B2B!
Dużo się mówi w ostatnich latach o generowaniu leadów i znaczeniu Facebooka w rozwoju firmy. Facebook to nie tylko narzędzie służące do generowania leadów B2C. Generowanie leadów B2B na Facebooku nie jest niewykonalne. Poniżej przedstawiamy kilka cennych wskazówek na temat tego, w jaki sposób generować leady B2B za pomocą najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego.
Z roku na rok coraz większą rolę odgrywa lead generation. Pozyskiwanie leadów wpływa na wyniki finansowe firm, dlatego coraz więcej przedsiębiorstw intensyfikuje swoje działania marketingowe w kierunku generowania leadów. Firmy dwoją się i troją, żeby działania podejmowane w ramach lead generation były skuteczne. Tymczasem statystyki mogą być mimo wszystko zaskakujące...
Tylko 3 kroki dzielą firmy od poprawy jakości leadów B2B. Współpraca z działem sprzedaży, poprawa kierowania oraz wykorzystanie odpowiednich kwalifikatorów stanowią klucz do sukcesu. Wszystko to wpływa w istotny sposób na skuteczność podejmowanych działań marketingowych.